måndag 23 maj 2011

nåja, vad är väl en bal på slottet..

..den kan vara dötrist, och långtråkig och alldeles.. alldeles underbar!
då var den efterlängtade balen över. dagen började med att emelie var tvungen att ringa fem gånger för att jag skulle vakna, då bar det av till frisören! när hon var klar med mitt hår blev jag först nöjd, men sen gjorde hon emelies hår och då var jag inte längre lika nöjd med mitt, haha! blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men men :) var besviken på både håret och klänningen, men hade kanske målat upp för stor bild av hur jag skulle se ut ;) kvällen var iaf jättetrevlig med min underbara balpartner, alla underbara studenter och den underbara maten! riktigt gott vare :) sedan dansade vi ända till bussarna gick hem, vid ett :) riktigt lyckad kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar